Monday 19 March 2012

WATIKAH PELANTIKAN

ASSALAMUALAIKUM

hye peeps ! rindunye nak update . hurm . okay . sebenarnya takde mood nak update apa-II pun . tapi aku fikir , kat mana lagi tempat aku nak berkongsi cerita tentang apa yang jadi . kan ?
okay ! tak nak buang masa . kita berbalik kepada tajuk .act , hari nie aku dapat watikah pelantikan . macam aku bagi tahu hari tu , aku kan PRS . hee . btw PENGAWAS SEKOLAH , MAJLIS KETUA TINGKATAN dan PENGAWAS PUSAT SUMBER dan PEMBIMBING RAKAN SEBAYA pun dapat . hoo . panas kot tadi . perpeluh-II aku . hehe . lagipun yang dapat watikah kena berdiri . cuma pelajar-II yang takde jawatan kena duduk . time nak naik pentas pegi ambik watikah tu , siyez aku cakap . malu kot . tebal muka .hehe . tapi buat dono je . heee . lepas da selasai penyampaian watikah tu . time untuk kita orang bergambar pula . SNAP JUM !!  hoho . penuh tu ! act ,banyak masa juga kita orang guna tadi . sampai terlepas satu matapelajaran tadi . haish . SORRY CIKGU :)


taraaa !! ni laa watikah pelantikan untuk PRS . hee . sory . if gambar kabur-II .
bye-II


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: