Tuesday 6 March 2012

HARI KEDUA UB1 ..

ASSALAMUALAIKUM .

 hoo ! sakitnye perot !! tak tahan da nie . hurm . biasa la masalah perempuan , hee . how about my exam today ?? act , memang tidak dinafikan agak susah . huh , subjek BAHASA INGGERIS . hoo ! OMK aku cakap . aku tak tahu apa yang aku jawab tadi . haha . MEREPEKK je lebih .
MATEMATIK ? bagi aku memang best giler . act, aku suka subjek MATH laa . hee , tapi kan , tapi kan , tak cukup masa la sayang . 1 jam mana cukup . kelam kabut aje buat tadi .hurm .
SAINS pula lepas rehat . kalau subjek sains pulak aku rase menyesal gile tak bace latihan yang cikgu bagi . sebab guru matapelajaran aku kot yang buat soalan nie .adoi . menyesal nyeee . kalau tak senang2 je dapat markah . free cam uh je tau. haish .
akhir sekali , agama . herm . bole la bole la . tapi bab tamadun . aku tak bole . sebab nye . tak bace .. pandainyee kan . apa nak jadi .
da la malas nak cer pasal nie .
esok subjek PRINSIP AKAUN , ADDMATH AND SIVIK . by the way , aku da ambil subjek TASSAWUR sebagai subjek tambahan . so , nak taknak , esok aku nak kena jawab . sabar jelaa .
senyum ajaa laaaa yeee :)

TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: