Wednesday 21 March 2012

RESULT SPM KELUAR HARI NIE

ASSALAMUALAIKUM


 GAMBAR NIE EKSYEN AJEE .
CREDIT : GOOGLE .


hyee peeps ! memandangkan hari ini bertarikh 21 mac 2012 . saya mengisytiharkan bahawa keputusan SPM akan dikeluarkan pada hari ini . hahaa . ceh ! aku pula yang sebok2 . okay ! untuk pengetahuan , hari ni keputusan SPM bagi tahun lepas (2011) telah dikeluarkan .aku rasa aku laa orang yang paling nervous kot . haish . mana tak nye , kalau keputusan SPM tahun lepas dah keluar . so maknenye exam SPM pun makin dekat laa . then tahun depan time aku pula . seram doh ! haishh . fuh ! calm down .

tadi masing-II muka ada yang happy , ada yang sedih and macam-II laa . tapi aku tabik la kat akak and abang -II yang dapat MATEMATIK TAMBAHAN A+ . jujur aku cakap , bukan senang nak dapat keputusan macam uh tanpa ada usaha . kan ? ada sesetengah tu , dia target sikit aje . tapi time dapat tu , perghh . lebih dari target yang sebenar . memang terbaikk laa ! by the way , TAHNIAH dekat akak and abang -II yang mendapat keputusan cemerlang :)  insyallah ia akan menjadi semangat untuk aku berusaha bersungguh-sungguh .




TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: