Friday 2 March 2012

DEACTIVATE MY FACEBOOK

ASSALAMUALAIKUM .
main kenyet-II mata jum ! >.<  haha . manjung sekarang dalam keadaan yang sejuk . eh ! ada salji ke ? of cos la takde sayang . cuma sekarang tengah hujan lebat je . huhu . mesti bestkan kalau tido dalam keadaan yang sejuk macam nie . nyaman jee . betul tak ?
okay-II . tanpa membuang masa . lebih baik aku cer apa yang aku nak cer .
berbalik pada tajuk aku . DEACTIVATE MY FB ? yup . tadi dalam pukul 4 lebih macam uh, aku da buat keputusan nak deactivate kan fb aku . herm .mula-II uh fikir gak , betul kew nie .last-II sekali yakin pada diri . aku deactivate kan gak . hurm .sedih tau . macam tak rela je sebenarnye  . btw , mesti plek kan , kenapa aku buat macam uh . haha . sebenarnye saje je , sebab aku rasa aku ni da terlalu banyak berfacebook-II nie . rase macam da ketangih je .haha . but bukan  maksud aku , aku da taknak berfacebook da . act, better aku rehat daripada berfacebook nie dulu . lagipun untuk kepentingan diri aku juga . lagipun nak menghadapi are BIG EXAM . haha .lagi satu , tak lama pun, cuma 8 bulan tu .lepas uh ,pejam celik pejam celik . da nak SPM . SUMPAH ! cuakk !! haha .
bye-II



TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3 

No comments: