Monday 26 March 2012

RINDU SETENGAH MATI by D'MASIV

ASSALAMUALAIKUM

hyee peeps ! apasal laa hari nie aku asyik nak share lagu sedih2 je nie . herm .
pape pun jom layannn ..
cop2 ! tekan PAUSE dekat SCM yang warna UNGU uh dulu . after baru tekan PLAY dekat lagu uh .
selamat mendengar :)

 

aku ingin engkau ada disini

menemaniku saat sepi

menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu

ku hanya memiliki kamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
meski tlah lama kita tak bertemu
|ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu

ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu...

setengah mati..

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu...


SEKIAN , TERIMA KASIH .. BYE2 ..


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3


No comments: