Monday 12 March 2012

MUHAMMAD SYAZUAN ..

ASSALAMUALAIKUM 
 

hello peeps ! heheh . keadaan cuaca sekarang tengah hujan , huu . sejuk . hehe .
okay-II . mesti tertanya-tanya gambar sape la yang kat atas nie kan . nama dye MUHAMMAD SYAZUAN . umur dye 14 tahun . dye nie pun da jadi ahli PEMBIMBING RAKAN SEBAYA . dye nie laa antara junior-II PRS yang ikut kursus hari uh . haa , comel kan ? budak-II mesti la comel . kan ? kan ? hehe .
act , aku just nak bagi tahu yang tdi dye ada mintak nak jadi adek angkat aku .okay !  jenis aku , aku tak kesah .sebab aku suka bergaul dengan semua orang . so . dengan hati terbuka , aku terima dye jadi adek angkat aku . :)
adek , akak suka time kamu cakap ' YEAH ' tadi . haha . and sorry gak sebab mula-II adek mintak uh akak cakap ' tak bole ' .akak gurau je . takkan la akak nak hampa kan kamu . by the way , akak memang suke nyakat orang . hehe , sorry yee . :)
hope seronok jadi adek angkat akak . and jangan malu-II tau dengan akak . chill je ehh . peace :)   



TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: