Tuesday 13 March 2012

SAYA MULA SAYANGKAN AWAK

ASSALAMUALAIKUM

hai peeps ! sihat tak semua ? kalau sihat alhamdulillah .sape yang tak berapa nak sehat uh . pergi klinik and jgn lupa mintak ubat kat doktor uh .after , jangan pulak lupa makan . aku sekeh kepala sorang-II kang . haha . gurau ajee . ohh . yaa . aku lupa nan habaq . minggu nie aku cuti sekolah selama satu minggu . hoho . best tau . tapi sometime uh bosan pun ada . herm . by the way , nacib baik homework pun sikit . hee . suke pulak aku nie .
okay ! berbalik pada tajuk . aku tak tahu apa yang aku rasa sekarang , tapi aku tak bole tipu diri aku .act , aku da mula sayangkan pakwe aku . jujur aku kata , aku cuba untuk taknak lembut kan hati aku sebab lelaki . aku takut kalau hati aku dikecewakan lagi . aku hanya insan biasa . seorang perempuan yang memiliki hati yang lembut . mudah terluka . tambahan , kalau nak lupakan seseorang yang aku sayang . hurm . (Ya Allah , engkau kuatkanlah hatiku ini ) . cukup berat untuk aku harungi semua ini .

tapi setelah apa yang aku rasa hari ini , membuatkan aku benar-II terbuka hati untuk menyayangi DIA . aku sedih bila teringat time DIA cakap yang DIA tak balik selama 3 bulan lepas cuti ni berakhir . by the way , DIA nie student kat asrama . so, faham-II laa .hurm .apa yang cuba aku nak sampai kan ialah aku da mula sayangkan DIA dan rindu dengan DIA . hurm .tapi aku akan cuba kuatkan hati aku untuk mengharungi semua ini . insyallah .

p/s : awak . jujur saya cakap , saya da mula sayangkan awak . sy taknak awak kecewakan hati saya macam mana yang pernah saya lalui sebelum nie. awak pun tahu kan . herm .
salam sayang dari saya .


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: