Thursday 8 March 2012

UJIAN BULANAN 1 DA HABIS ...

ASSALAMUALAIKUM ^,^

hari nie ujian bulanan 1 da berakhir . last jawab tadi paper tasawur . sepatutnye hari rabu da habis jawab . tengok-II paper tasawur tak cukup . itu yang buat hari ini . serious aku cakap , agak susah juga . herm . tapi aku sedih sebab malam kemarin aku and fiezah study bagai nak rak .sampai tak cukup tido dibuatnye akibat study PRINSIP AKAUN AND ADDMATH . last-II esoknye , time aku dapat paper, tiba-II otak aku jadi blur semacam akibat otak penat tahu tak . hoo ! tension giler . tambah-II subjek addmath . huh ! da la cikgu cakap markah 60% mesti ada dalam tangan . haish . tapi bagi aku macam takde harapan je . adess ! takot mehh . hurm : (
tadi pun cikgu addmath cakap dia kecewa nan kita orang . sebab ada sebab-II tertentu . itu belum lagi cikgu tanda kertas kita orang . ntah-II lagi kecewa . adoi .

by the way , aku da buka facebook aku . haha . macam ngex je . sekejap je deactivate .peace

No comments: