Wednesday 18 January 2012

SORRY :/

asalamualaikum ..
herm ..mesti korang rse title hari nie nampak mcm sedih je kan ?? bagi aku mmg sedih ..urm .. act , i want say sorry to NUR AMMARLINA BTE NASER .. tadi aku terbuka blog kau ..then aku terbaca about 'BIKIN GUA PANAS ! ' ..sumpah ! aku rasa bersalah sgt ..sampai aku nak buat homework pon , tak senang duduk .. aku tahu kau terasa dengan apa yang aku ckp pasal ' TUKAR NAMA ' kat sekolah tadi ..aku bukan sengaja nak suruh tukar .. aku bengang gak dengan DEPA uh .. tapi lepas aku fikir2, better ganti nama kepada orang yang lebih okie .. act , yang lain uh buat gak .daripada DEPA .. hermm ..HAMPEH ! *sapa2 yang terasa .. SORRY ..  maksud aku kat sini ,bukan suruh tukar semua , just 2,3 nama je .. tapi tak pe laa .. da kau cakap tunggu je . okie .. never mind .. pape pon aku mintak maaf sangat2 :/ .. jangan sedih2 eh ..





No comments: