Sunday 22 January 2012

SELAMAT TAHUN BARU CINA ...

asalamualaikum .. salam satu malaysia .. :)



okie .. selamat tahun baru cina maa .. haha ..
tiba2 pulak aku nak update pasal nie .. haa .. kalau raya cina , wajib ada BUAH LIMAU kan ? kan ? kalau nak tahu tahun nie paling banyak aku makan buah limau dibandingkan dengan tahun2 sebelum nye.. mana tak nye banyak sangat kawan2 papa bagi ..lepas habis satu kotak ..dapat lagi satu kotak ..
tapi sometime uh dapat dalam plastik aja..tapi tak kesah laa..janji orang nak bagi .. bersyukur and berterima kasih okie.. haa .. kalau da dapat uh , apa lagi .. of cos la melatakk banyak2 .. haha .. limau uh kalo boleh habiskan satu hari , memang da habis laa family aku melantak .. hantu limau !! haaha
dua je sebab aku tak suka pasal buah limau nie .. first , kena kupas kulit .. then , ade biji dalam buah limau uh .. huh ! memang tak suke .. ahaha ..tapi time makan uh .. pergh !! terasa nikmat dye .. sedap uh ! manis .. ! huhu :) ..
macam mana dengan ANGPAU pula ?? haha .. okie ..macam tahun sebelum2 nie .. aku memang dapat angpau daripada jiran aku sebelah rumah .. tapi tu masa aku dok VENICE laa ..taman lame aku ..
sekarang jiran baru aku , kebanyakkannye MELAYU laa .. kalau CINA pon , tak sampai separuh .. huhu .. rindu sama uncle sebelah rumah yang dulu .. opss ! kantoi suda ..haha .joke !

tengok uh .. isi dye ..yum2 ..sedap ! huhu :)


angpau !! comel tak sampul dye .. ade pic harimau laa .. :)



tengs for reading BELLA PUNYE CERITA <3






No comments: