Wednesday 25 January 2012

AKU BENCI KAU LA BONGOK !!

asalamualaikum ..
hye... hye .. hye ... okie .. rase macam da lame tak update blog ..cehh ! ayat .. haha ..
ah ! malas nak membebel lame2 ..
act , title aku agak kasar laa kan hari niee .ahh ! biar laa .kesah plak aku ..huhu . aku tengah bengang sama seseorang .. bile aku ingat dye .. argh !! tension giler ! mybe perangai dye yang buat aku betul2 tension .. rase nak jew tumbok2 dye ..

sebenarnye aku baru tahu perangai ex bf aku macam mane ..senang2 cik CAPITAL I laa ..yaa .. mesti korang cakap ' apa la minah nie, baru nak tahu perangai ex sendiri.. sebelom nie tak tahu kew ..' herm .. tak kesah laa korang nak cakap apa.. sebab aku rase kat dunia nie pon ramai yang HIPOKRIT.. betul tak ? depan kita baik ..belakang ?? SUBAHANALLAH, ALLAH S.W.T je yang tahu ..
tapi nasib baik la , ada yang baik hati bagi tahu aku .. kalo tak sampai sekarang tak bole lupe die .. hermm ..bagi aku perangai dye tu ..memang macam -________- la citer nye .. selama nie aku baik dengan dia .. sampai kadang2 tu , bile dia suruh topap.. aku buat jee ..siap merayu2 kat aku ..tapi ! aku tak pernah nak ungkit ..tu pon baru sekarang laa nak ungkit ..haish !

hey ! aku nak cakap kat kau eh .. kau ingat kau bagos sangat .. ! hey ! belah laa .. tak payah nak bajet hensem sangat laa.. eeeuuu ..menyesal gile sebab sayang kau !!
sekarang baru aku tahu nape hubungan aku dan kau takkan lame .. sebab kau memang tak layak untuk aku .. ! aku bersyukur sebab ALLAH bukakan pintu hati aku dan beri petunjuk kepada aku yang perangai kau tu mcm mne sebenarnye.. alhamdulilah sangat ..
akhir kata , aku memang benci kat kau !!!!!



da la .. penat asyik membebel sorang2 jeee ..huhu ..
byee !

tengs 4 reading BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: