Saturday 21 January 2012

GEMOKKK .. NAK DIET ^^

asalamualaikum :)
(jawab.. jangan tak jawab ..hee )



fine .. sebenarnya aku malu nak share ini story .. tapi bila pikir2 balik ..tak salah kan .. lagipon blog aku .. kesah apa kan ..?? 
hurm .. okie .. sometime uh aku tension sangat.. tahu sebab apa .. sebab aku GEMOK .. mesti nak tahu berat badan aku berapa .. okie2 .. i think , i tak patut nak sorak2 or nak malu ..sekarang juga aku bagi tahu ..huhu .. berat badan aku antara 60 KG mcm uh laa .. OMG !! BERATNYA .. da la aku nie tak berapa nak tinggi sangat .. so , kalau nak ikotkan keadaan berat badan aku mcm tak stabil .. hurm .sedih :/
ada juga setengah orang uh cakap .. ' ehh ! kau mana ada gemuk .. biasa je aku tengok ' .. yaa .. pada pandangan korang memang nampak tak gemuk .. tapi hakikatnye .. berlapis2 lemak tau ..

aku try untuk berDIET .. tapi diet aku selalu tak menjadi .. huh .. sedih .. sometime uh berat badan aku turun .. sometime juga naik .. ohh ! bile berat naik balik, mula laa rasa resah gelisah .. fuh !
tapi tadi aku terbace satu BLOG nie .. dye ada tulis TIPS pasal NAK JADI KURUS .. aku pon apa lagi TERJAH la kan .. hahha ..

nak tahu apa TIPS nye .. jom bace ~
BLOG FATIN LIYANA ~  


bila aku baca .. sah . sah laa . aku BERDIET cara yang salah .. huhu .. memang sedih ..
sometime rasa jeles dekat orang2 yang kurus .. yaa .. nampak cantik sangat bila memperagakan baju2 yang memang nampak nice ..but macam aku .. sometime uh susah sangat nak cari baju yang betul2 aku nak .. takde saiz laa ..huh ! macam2 .. herm .. nak nangis jee .. huwaaa ~
 
but insyallah ,dengan ada yang TIPS yang beliau bagi .. i'll try untuk berusaha :)
doakan saya yaa .. :)


tengs for reading BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: