Sunday 8 January 2012

LELAKI ....

asalamualaikum .. hyep !
sihat tak hari nie ?? sape yang sihat uh alhamdulillah ..bagi yang tak sihat , cepat2 makan ubat .. tapi aku pula yang tak sehat , selsema lorh .. sampai hidung aku berdarah taukk .. ish3..

untuk memendek kan cerita ..title aku hari nie .. LELAKI ..fuh ! siyezly , aku menyampah lelaki yang suka MEMAKSA .. arghh ! tension ..lepas uh nak pakse2 aku untok terima korang jadi pakwe ..da uh bile aku ckp aku TAK NAK , mula la ckp aku JUAL MAHAL .. ish ! GERAM je aku .. act ,bukan aku tak nak terima .. tapi bagi aku couple2 time sekolah nie mmg MENYUSAHKAN , tambah2 bagi aku yang nak SPM nie.. mcm aku , if tibe2 lelaki uh mintak couple or berperangai plekk .. mmg setiap saat , minit , jam , pagi , ptg , malam , bangun tido and nak tido mesti aku fikir pasal dye .. mmg aku tension laa ..sampai nak FOKUS time BELAJAR pon tak bole .. *pape pon tak bole ..huhu ..

jujur aku ckp , mmg aku jeles dengan member2 aku yang ada pakwe .. especially dengan NUR HAFIZAH RAMLI .. my BEST FRIEND.. if aku tegok depa , mmg sweet sgt .. tapi apa kan daya , maybe rezeki aku tak de lagi .. bagi aku skg , cuma aku perlu BERSABAR je .. INSYALLAH , one day mesti ALLAH izin kan aku untuk rase apa makne SWEET dengan pasangan aku .. bak kata aku , KALAU ADA JODOH TAK KEMANA .. betol takk . ? tapi skg aku mesti FOKUS kat PELAJARAN aku .. MESTI !!!

KEPADA LELAKI2 yang pernah mintak COUPLE dengan aku .. but aku tak terima .. SORRY TO SAY .. maybe bukan mase nye lagi .. aku tak kesah if korang nak ckap aku JUAL MAHAL .. TERSERAH .. MULUT KORANG kan ..  if sape2 yang nk rapat nan aku or nak mesej ke .. uh lagi aku tak kesah .. tapi satu jew aku tak suke , jgn suke PAKSA if aku tak suke sesuatu PERKARA uh.. UNDERSTAND ? *CEH ! SPEKING PULAK .. hhaa ..

okie laa .. uh jer cerita aku .. untuk pengetahuan korang , da lame aku pendam pasal nie.. akhirnye dapat gak aku luahkan .. fuh ! LEGA SIKIT ! haha . :)


bak kata kawan aku "SAY NO TO COUPLE " ..

PAPAI .. ASALAMUALAIKUM ..



tengs for reading BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: