Thursday 28 June 2012

rindu awakk :'(

ASSALAMUALAIKUM


hyee peeps ! selamat malam semua . hoo . sedihh laa hari nie , aku tak text dengan syakban pun lagi . rindu gila kat dia .hurm :'( . masing masing takde credit and masing masing takde duit nak topap . hmm . maybe nie semua dugaan kat aku kot . dah la aku dengan dia jauhh . kadang kadang rasa jeles jee dengan budak budak yang couple dekat dekat nie . tapi bagi aku , couple dekat dekat nie , akan menyesatkan aku jee . siyez ! aku bukan jenis bebas . then , aku pulak budak sekolah jee weyhh . hurm , sob sob :'( . awak awak . kita rindu awak laa . seriously . 
 
lagi satu , saya harap sangat awak ada kat lumut 30 june niee . saya nak jumpa awak laa . saya harap sangat awak usaha dengan apa cara sekalipun , supaya awak datang lumut . hurmm . :'( .

# berharap yang malam nie , akan dapat mesej dari dia ataupun dapat call dari dia . amin . hmmm . :'(


- BELLA PUNYE CERITA -

No comments: