Saturday 23 June 2012

musim sukan ,

ASSALAMUALAIKUM

hye peeps ! sekarang dah bulan 6 . mesti banyak sekolah yang tengah sibuk dengan latihan rumah sukan bagai kan . sekolah aku pun macam tu . pakat semua busy .terutama nye budak form 5 . pakat semua ada jawatan . tapi aku takk membusykan diri aku. haha . sebab aku malas nak ambik port . padahal AJK . tapi hampehh ! sebenarnya dari situ la , nak kumpul markah koko . atoiii aku ni pun . 

rumah sukan aku BIRU . yeahh ! sape kat sini rumah biru ? turun tangan . haaa . nampak sangat semua rumah biru . haha . tapi rumah sukan biru tak sehebat rumah sukan MERAH . merah selalu jee JUARA . macm tahun lepas rumah HIJAU yang juara . dah rezeki depa , nak buat macam ner . tapi insyallah , rumah sukan biru , mesti ada harapan nak menang tahun nie . amin . doakan kamI yea .


- BELLA PUNYE CERITA -

No comments: