Sunday 24 June 2012

awak-awak . awak bagi hidup saya happy laa

ASSALAMUALAIKUM

hye peeps . aku happy sangat dua, tiga hari nie . you know why ? ada someone , yang bagi  hidup aku tak sunyi . bahagia sangat rasa . seriously okayy . dia selalu ada time aku perlukan dia . dia tak pernah miss nak text aku and call aku . dia jage aku . dia sayang aku .

tengs b untuk semua ni . sayang b sangat-sangat . mybe dah tertulis, yang b akan berjumpa dengan syg , dapat kenal syg and dapat jadi teman hidup syg . kan b ?  syg pun bersyukur sangat sebab dapat jumpa b . hope kita kekal okayy . amin . syg harap b dapat tunaikan janji janji b kat syg . and pliss jangan sakitkan hati syg okay , sebab sebelum nie hati syg dah cukup kecewa dengan apa yang syg dapat . but i know , maybe tu semua ujian untuk syg rite . syg reda dengan semua tu . alhamdulillah , dengan kesabaran syg . Allah pertemukan syg dengan b .i hope , b dapat terima syg seadanya . dapat terima kelebihan and kekurangan syg .

I LOVE YOU SYAKBAN .


-BELLA PUNYE CERITA-

No comments: