Sunday 17 June 2012

my holiday

ASSALAMUALAIKUM 

hyee peeps ! lama gila aku tak update . miss u blog . aku lupa nak cer pasal holiday aku . oleh sbb  best sgt . smpai terlupa . hehe .btw,  aku jalan2 dekat KUALA LUMPUR , ICT and GENTING .banyak kan tempat aku pergi ? * bangga la tu . 5 hari 4 malam tu aku dekat kL . tapi tempat yang paling best and yang tak dapat aku lupakan . pergi ICT , dapat main ais and tengok lampu o.O * muka excited ni . hehe . 
lagipun tujuan aku pergi kl , sebenarnya kakak saudara aku, *kakak azida kahwin . bak kata aku la kan , menyelam sambil minum air laa . betul tak ? siyez , aku takkan lupakan kenangan nie sampai bile bile. sebab yang paling penting , keinginan aku nak pergi ICT tu tercapai . alhamdulillah . next time aku pergi dengan SUAMI aku pulakk *gatai nak kahwin la nie . hahaha .bye !


- BELLA PUNYE CERITA -


No comments: