Sunday 22 July 2012

happy anniversary 1st month b :)

ASSALAMUALAIKUM

hyee peeps ! apa macam 2 hari puasa ? best tak ? mesti la best kan . hehe . bagi aku tahun nie puasa memang best . dapat pergi solat terawih . tak macam tahun lepas , aku bukan pergi pun . haishh . tapi raya tahun ni je yg tak bestt bagi aku. sedihh . hahah . tak payah la sedih sedih . nak happy happy . hehe . ohh yaa . by the way, hari nie anniversary 1st month aku dengan syakban . teruja pun ada . dah sebulan aku dengan dia . kan ? bukan nak bangga , tapi hal hal yang macam ni patot di kongsikan bersama anda semua . hehehe . biarpun kami ada gadoh , pasal hal hal yang kecil . alhamdulillah kami dapat selesaikan.bak kata kawan aku kalau tak gadoh , bukan bercinta nama nyee . kan ? act,dari situ kita boleh kenal pasangan kita macam mana . kan ? :)

hye b busyukk , syg sayang kat b sangat sangat tahu . semoga hubungan kita berkekalan yea .amin :) . I LOYE YOU . muahhxx :*

bye bye bye . ASSALAMUALAIKUM :) 

No comments: