Thursday 2 August 2012

trial semakin dekat ohh !

ASSALAMUALAIKUM

hyee peeps ! apa khabar semua ? sehat tak . hope korang sehat okayy . insyallah . hari ini dah hari ke-13 kita berpuasa kan ? wahhh !! *dengan terujanye* nak dekat raya dah kan ? hehehe . mesti korang dah bershopping sakan kan ? untunglahh . *jeles* aku belum lagi . hmmm . nak raya tahun ni pun takde semangat . banyak masalah yang kena aku jalani . lumrah hidup . bersabar jelaa . watlek watpeace . kan ? hidup kena senyum selalu  :D *senyum nampak gigi* hehehe .

by the way , sekarang musim budak budak PMR trial ohh . itu jugak bermakna yang aku pun tak lama lagi akan menduduki peperiksaan percubaan . OME !! *ohh my englishh* . siyez ! semakin aku nak exam nie . semakin itulah aku jadi malas . apa nak jadi dengan aku nie . haishh . 

hmm . macam mana lah kan budak budak PMR jawab soalan yang depa dapat tu .boleh jawab ke tak ? btw , aku doa kan korang boleh jawab . especially to my sister yang keding keding tu . hahaha . gudluck yaa adek ku sayang . walau apa pun masalah yang datang dekat kita . kita kena bersabar . ada hikmah kenapa Allah berikan ujian macam tu dekat kita kan ? hmm :')

oklahh . selamat berbuka puasa untuk umat islam :) assalamualaikum .. bye bye .

No comments: