Tuesday 29 May 2012

maafkan aku kawan :'(

ASSALAMUALAIKUM

hyee peeps ! korang sehat tak ? harap harap korang sehat ehh . hurm . aku ada problem laa 2,3 hari nie . hurm . semua pasal lelaki . arghh ! sebal nyee . nape perlu pasal lelaki aku dengan kau gadoh ehh ? tak de function doh . herm . yela , aku kan suka pentingkan diri sendiri . tak pernah nak jaga perasaan kau . tahu nak jaga perasaan sendiri je . kan ? okay ! takpe laa wey . aku terima je apa yang kau nak cakap kat aku . hurm .
 tapi aku tak tahu la apa yang menghasut aku , sampai aku nages sebb kau .maybe aku sayangkan kau sangat kot . kan ? tapi kadang kadang, kau nak aku faham kau je . kau tak pernah faham aku .hmm . arghhhh . tensionn wokk !!! hohohoho (gila sudah)

tapi takpe laa . maybe Allah tengah menguji persahabatan kita rite ? hurm . aku terima dengan redha . kalau kita tak gadoh , kita takkan kenal siapa diri kita yang sebenar kan ? maybe ada hikmah disebalik apa yang berlaku . hurm :( permintaan aku , aku nak persahabatan nie kekal sampai aku mati . aku nakkan persahabatan yang ade ni ,ketika kita gembira , sedih and everthing . hurm . tapi aku akan ikut kehendak kau . sebab itu yang buat kau puas .okay!  aku buat !
MAAFKAN AKU KAWAN ..
sekian -daripada orang yang suka pentingkan diri sendiri- :(



TENGS FOR READING BELLA PUNYA CERITA <3

No comments: