Saturday 26 May 2012

happy with them

ASSALAMUALAIKUM


hyee peeps ! seperti yang korang tahu , cuti sekolah sudah bermula . yeah !!! haha . yeah la sangat . btw , orang lain cuti 2 minggu , but seperti yang aku tahu ,calon PMR and SPM ada kelas tambahan selama 4 hari . maksudnye isnin-khamis . betul takk ? hikhik.sabar jelaa yang mampu ku ucapkan . nak buat macam mana . 
 
tapi yang penting , lpas 4 hari aku ada kelas tambahan uh . my family rancang nak pergi KL . ada kenduri kat sana . then , nak peegi makan angin sekali . i mean HOLIDAY . hoo ! terbaikk . haha . best tu . tak sabar . hahahah . suka sangat sangat sangat . :D . tUNGGUuuuu ..

okay . berbalik pada tajuk . ermmm . happy ? them ? who ? haha . okayy . meh sini meh , nak story about last night . malam semalam aku ajak member-member aku tidur rumah . biasa laa , dah habis exam . then start cuti pulak uh . memang okay sangat laa kan . tapi nasib baik depa sporting sangat . i mean sudi nak tidur rumah aku . heee :D . mesti nak tahu sape member member aku uh kan . jeng jeng jeng . haha . YANA , FARA and FIZA . best gile lepak dengan depa nie . macam macam kita orang semalam . sampai nak pecah perut pun ada . sebab lawak sangat . kan . hehe .

tapi bile ingat ingat balik . ada peristiwa yang happy and ada yang sedih . haha .siyez . memang lawak . kadang kadang benda yang kita tak rancang pun , boleh jadikan ? erm . uh la namanya takdir . apa apa pun bole :) . 

-KEGILAAN KAMI-
FARA AND YANA .

YANA , JUJU (ME) , FARA =)

CANTEKK :D

ALOLO . MANJE NYEE :)

PEACE .

KAMI MEMANG KAKI BERGAMBAR :p

WOW ! COLOUR FULL .

SEE ? NICE <3

CALL MEE JUJU :P

FIEZA :)

YANA .

FARA .


   
haa . kau adoo ? takde kan . hahaha . seriously best gila gila kot . baru sehari berlalu . tapi da rindu balik kenangan nie . lain kali kita over night lagi ehh member member ku tersayang. btw , kita orang tido lambat malam semalam .. hoo . cayalah . haha .
haa . kawan aku yang nama FARA sudah ada lesen kereta . kau ado ? haha . so malam semalm , kita orang dapat merasa juga dia bawe kereta . bEST WokkKK !!



TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: