Sunday 4 December 2011

SUKA HATI AKU LAA ..

asalamualaikum..
fuh ! geram seh aku hari nie .. tp sabo jela .. hey2 kau ! kau kata blog aku BORING yee ?? ehh2 , suke -suki je nak ckp mcm tu ..tumbok kang ..huhu ..tp aku sbgai manusia,aku redha je .. yee aku thu blog aku tak best pon ..tp untuk pengetahuan kau , aku buat blog nie just suke2 jew and suke hati aku la nak tulis apa2 pon ..da nme pon BELLA PUNYE CERITA .. kan ? haa ..kau ada ?? tak de kan ..daripada aku tak buat apa2 kat rumah nie.. so , apa salahnye aku buat blog nie kan ?? sometime uh bole jd peneman aku ..haa .. kalo kau taknak bace pon tak pew .. who care ??! bluex :P ( fuh ! marah nie .. sabo2 .. )

HUH ! MARAH NIE ..


hurm .. sakit jee hati aku ini ..( huh ..tarik nafas, hembus...) ..
okie laa .bye2 ..
tengs 4 reading BELLA PUNYE CERITA <3

1 comment:

Lia Irdelia said...

haha,
jgn mara2 k..
biasalah tu..
diorang jeles kot..

salam ukhwah..

*tahniah terpilih blog pilihan bro ben.. :)