Friday 30 December 2011

MENGHITUNG HARI :)

       asalamualaikum ..
yuhuuuu .. cik bella here .. apa macam korang hari ini ? sehat takk ?? kalo sehat uh , syukur alhamdulillah .. kalo yang tak sehat uh mcm mana pulak yee ?? yang tak sehat uh , pergi klinik dan jgn lupa makn ubat .. okie ! dengar ye ckp doktor bella nie.. * mse bile tah aku jadi doktor .. dlm mimpi la uh  ..haha .. da start da aku merepek .. atoi .. back to tiltle .. haa.. mesti tertanya-tanya kan , menghitung hari untuk apa la cik bella sorg nie , kan ? huhu .. aku menghitung hari untuk ke tahun 2012 and nak sekolah laa ..bape hari je lagi .. tak sabar rsenye.. tapi , dup dap , dup dap gak la jantung aku nie ..mne tak nye , tahun aku SPM kot .. perhh !! mencabar  !! naik bulu roma aku.. *okie ! tipu ..hihi :) .. huh .. mesti tak sabar2 kan nak pakai baju sekolah baru , kasut baru and beg baru .. kan ? kan ? btw , same la dengan aku ..haha ..


p/s : gudluck ye kpda SPM CANDIDATE 2012 ..
USAHA TANGGA KEJAYAAN ..
SMILE ALWAYS :)

tangs 4 reading BELLA PUNYE CERITA <3


No comments: