Sunday 4 December 2011

BIAR BETUL ....

           asalamualaikum .. tak jwb dosa ..
okie2 .waalaikumsalm ..aku bg salm aku pulak jwb .hehe..
bermula la kisah ......pada suatu hari ....err .. pesal la nan aku nie ..= .=" ..pening2..hee ~
biasa laa da mlm mcm nie la jd nye..jum bce cer aku !!

YA ALLAH !! biar betol tahun depan aku 17 tahun .. adess ! sometime uh aku tak percaye yang aku da nak masuk 17 thun .. OMG !! rse takot pon ade .. mne tak nye , nak kata aku nie MATANG ?? ermm , hampeh ..!! perangai cm budak2 lg kot ..haha .. but now ,aku akan cuba mendewasakan diri aku nie .. haha ..takpe kan, slow2.. btol tak ?? byak cabaran yg kita akn tempuh bila da dewasa nie .. so , kita kne laa byakkan bersabar , bertawakal .. insyallah Allah pasti bantu kita .. okie2 .. aku bukan la alim sgt .. tp aku ckp benda yg betol ..ermm .. korang nak thu np tbe2 aku update psal nie ?? haha .. td aku nan family g bilion .. nak thu buat ap ?? beli baju SEKOLAH doh .. awl tak aku pegi beli ?? mmg laa .. semangat nie . !!.haha .. act, ibu and papa suruh beli awl2 sbb takot jd mcm thu lpas .. aku rse tahun lpas beli bju skolah nie, lg dua minggu nak buka skolah kot .. not sure .. tp mmg sebal .. sbb saiz yang nak takde .haa, mcm2 hal laa kalo nak ikotkan .. haish ! so ..lpas da siap2 beli uh , blik rumh laa kan .. hehe ..tak pegi mne2 pon .. mcm aku punye perangai, kalo aku beli barang yg berkaitan dengan badan aku ..mesti aku akn TRY lpas blik uh ..hehe .. it's me ..!! aku pon smpai je rumh tros msok bilek .. try semua nye thu .. haha .. pastu dalam aku try uh .. aku berdiri depan cermin and says .... " btol ke aku pom5 thun depan nie ?? thun last aku bersekolah and nak ambik SPM doh .." adess . berdebar jantung ini rse nye .. huhu .. tp pape pon aku kne tros kan gak .. hidup mmg la mcm nie .. hidop nie mne bole patah blik .. rite ??







haa .. gambar kat ats uh bukan hak milik aku tau .. download aje yee .. hee ~


okie2 uh je cer aku mlm nie .. bye2 .. untok spe yg umur nye thun depan 17 thun .. selamt yaa !! cyaiyokk !!
hee ~
selamat malm semua ..
tengs for reading BELLA PUNYE CERITA <3


No comments: