Friday 30 November 2012

saya bahagia bersama awak .

ASSALAMUALAIKUM .

okayy .. entry yang jiwang jiwang sikit malam nie . sekadar luahan hati . lagipun aku tak mengantok lagi . hehehe . aikk ? macam ayat pantun pulakk . hahah . layan .

pejam celik pejam celik dah LIMA BULAN LAPAN HARI dah aku dengan syakban . bagi aku , memang lama . sebab sebelum ini aku couple , paling lama tiga bulan lima hari jeh . and itu bagi aku sangat sedih . sumpah sedihh . tak tipu punye lorhh . tapi dalam masa lima bulan nie . macam macam dugaan aku dengan dia. asyik bergadoh je kitaorang . macam anjing and kucing . tambah tambah si syakban nie memang garang . haa , lagi laa . tapi dalam garang garang dia . ada juga sikap manja , budak budak , kelakar . hahaha . memang funny . serious . bila dia ada mood , like perangai gila gila dia datang, memang kerja dia bagi aku gelak je memanjang . sangat bahagia kalau ada lelaki macam nie . kan ? hehehe .

 aku suka merajok dengan dia . sebab aku memang seorang yang sangat mudah terasa . and start dari situ , airmata aku akan mengalir . hoooo T.T . si syakban nie memang tak suka tengok aku menangis . tapi airmata yang mengalir memang tak boleh nak tahan . bila airmata nie simpan , hati aku akan sakit . so , aku kena keluarkan jugak supaya hati aku lega . yaa . it's me ! perangai orang masing masing berbeza . adat la kan . syakban memang seorang yang tidak kedekut sama sekali dengan aku . kalau dia tengah asyukk , apa yang aku nak , mesti dia beli . tapi kadang kadang , dia selalu marah aku sebab apa yang nak , aku tak ckap kat dia . hoo , paling dia pantang . jenis aku , aku taknak susahkan sesape . lagipun duit orang , takkan nak guna , tapi dia selalu cakap , duit yang ada tak boleh bawa mati . and apa yang aku nak dia akan tunaikan . aku tak percaya yang Allah temukan aku dengan insan yang macam ni . sangat sweet . jenis dia nie , memang suka cakap lepas . sebab tu sometime . aku cepat terasa . ayat pedas wooo . mana hati tak sakit . hahaha . tambah tambah , aku jenis hati lembut . memang senang lah kan . apa apa pun , aku boleh cakap , terimalah diri aku yang sebenar nad seadanya .

aku memang seorang kuat cemburu . itu aku . perangai aku . kadang kadang dia pun tak faham dengan aku . tapi itu aku , diri aku . aku pun tak boleh nak pendam benda macam tu . memang ta boleh . tapi orang selalu cakap cemburu tanda sayang . yaaa . memang aku sayang gila dekat syakban . bahagia sangat bila dengan dia . aku paling tak suka dia layan perempuan lain . adatlah kan , semua perempuan akan marah kalau pakwe dia  layan perempuan lain . orang yang tak marah je , makne nye da tak sayang and memang takde perasaan . tapi of coz aku bukan macam tu . orang yang takde perasaan .

No comments: