Friday 30 November 2012

finally ...

 ASSALAMUALAIKUM 


hye peeps ! lamanya aku tak update . rindu nyee . finally atau in malay , akhirnya aku dah merdeka ! yeahh ! hahaha suka pulakk aku ni . aku dah habis exam ! lebih kurang 4 minggu jugak la exam aku nie dijalankan . paper last , subjek Akaun . hoho . lama lama . adat la tu , SPM kateko . hahaha . tapi biasa la student , bila start nak exam hari tu "takot la nak exam" and sekarang bila exam dah habis "takot la result" . hahah semua itu adat laa. betul takk ? aku pun takot nie . hehehe . tapi siyez aku cakap , tahun nie semua soalan susah . apa yang ditarget banyak yang tak keluar . aduhh . sedihh . betul betul frust . apa apa pun , kita kena tawakal and berdoa kat Allah . mohon Allah membantu kita . amin . 

secara rasmi nye ZUE NURUL NABILAH dah tamat sekolah . hahaha . lepas nie mesti rindu sekolahh . rindu nak belajar dalam kelas , rindu nak dengar cikgu membebel , rindu dengan kerja sekolah yang memang tak pernah siap . ahhaah , everything semua akan rindu la saat saat tu . especially , rindu dengan member member kelas . selama dua tahun kami di kelas PRINSIP AKAUN bersama . ada kala nya suka , seronok , sedih , tension , menangis , bergadoh , bergosip and macam macam la .sampai tak terkata . hahaha.  tapi itu semua adatkan ? walauapapun yang berlaku , kitaorang tetap KAWAN . yaaa  KAWAN ! 


No comments: