Sunday 1 April 2012

DAPAT JUGA DENGAR SUARA BIE .

ASSALAMUALAIKUM

hyee peeps ! alhamdulillah .akhirnya ,termakbul juga doa aku nak dengar suara my huby . rindu gile kat dia . herm , malam tadi dia call .time uh baru nak tido . sebenarnya time tu awal lagi nak tido .tapi ntah kepala aku pening and tak tahu nak buat apa . so kembara mimpi laa  . hahah .

tapi tak sangke yang dia nak call . aku pun apa lagi . suka laa . haha . mula mula uh memang aku tak percaya yang dia call . tengok betul betul . memang yee dia . suke suke . hee . yela . sebelum nie sedih je . biasa la orang tengah rindu .hmm . nak dekat dua minggu gak la . tak dengar suara dia . tak gurau gurau dengan dia . huhu .
 
by the way , dia cakap mak dia pergi jumpa dia , then bagi fon sekali . tapi esok dia cakap dia nak bagi cikgu simpan . (takpe2 , sabar okay bella. ujian ) . ohh yaa , sebenarnya Allah sedang menguji tahap kerinduan masing masing .kan ? hmm . tapi serious aku cakap . aku tak pernah lalui perkara macam ni sebelum ni . terpaksa berjauhan . tanpa mesej , tanpa call . hmm .memang perit rasanye . kan ? tapi jujur aku katakan aku rindu dia sangat sangat . hmm , lagi satu perkara yang buat aku happy ,dia cakap maybe dalam bulan empat ni dia balik . yes ! suka suka . haha . peace  :) .
okay la . tu je kot . tak yah lebih lebih . heheh . bye !

ILYSM BIE <3


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3
 

No comments: