Thursday 12 April 2012

BELAJAR BUAT KEK

ASSALAMUALAIKUM 
 
 

hyee peeps . apa macam terliur tak tengok ? haha . semalam aku dengan fiezah belajar buat KEK . huhu .sedap tau (ceh ! puji pulak) .sebenarnya semalam hari lahir mak dia . so , fiezah ambik keputusan nak buat kek . kira macam hadiah laa . terbaik kan . :) 
 
first ,kita orang ingatkan tak jadi . hampa weyh kalau tak jadi . rupa-II nya jadi . biasa la kalau ada cacat-II uh . BUDAK BARU BELAJAR la katakan . haha . kitaorang buat dua bekas , sebab ada lebih . so yang lagi satu bekas tu , untuk dimakan . bagi aku , semalam uh da cukup memuaskan sangat bagi aku . nak kata sebelum ni aku belajar buat kek . huh ? memang tak lee . haha . if ibu buat pun , aku just tolong-II macam tu je . macam tak ambik port . ntah semalam , aku rasa best pulak dapat buat kek nie , heee . jenis aku , if aku masak sesuatu makanan tu , then orang suka makan . memang aku jadi minat nak masak tau tau. hee . okay laa . bye !


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3   

No comments: