Friday 17 February 2012

CIKGU KEMBALI ..

ASALAMUALAIKUM.

HAI YOU ALL .. I'M HERE !
nie sambungan dari story about my teacher . okie . hari rabu hari tu my time table memang ade subjek ADDMATH (MATEMATIK TAMBAHAN ) . budak class aku semua tertanya2 cikgu sape yang akan masuk and mengajar . tapi bagi aku , aku cuma harapkan cikgu yang selama nie telah banyak mengajar aku . if nak tahu , cikgu tu banyak sangat berkorban untuk my class . cuma aku and budak class jee yang tak tahu . tapi tu laa ,tak pandai bersyukur dengan apa yang kita dapat . hurm . sedih .
last sekali cikgu yang memang mengajar kitaorang yang masuk ajar balik . aku bersyukur sangat kalau cikgu tu yang ajar balik . tapi cikgu tak macam dulu . cikgu masuk class kteorang pun macam nak tak nak ajar jee . cikgu cakap kalau orang boleh keras kepala , cikgu pon akan keras kepala gak . hermm .
tapi uh la bak kata yana (budak class) ,stelah dipuji rasa gembira , sekarang rasa terhina . punca nye sebab 2 , 3 orang je . habis satu class kena . itu pon sebab ponteng . huh . tak sangke tahun nie jadi macam nie . ingatkan tahun nie nak SPM ,jadi yang terbaik dari tahun2 sebelum nye . tengok sekarang . hampeh ! semua cikgu dok mengata . sedih . memang sedih . adakah semua ini adalah dugaan kepada kami ? herm

YA ALLAH ,ENGKAU LEMBUTKANLAH HATI GURU2 YANG MENGAJAR KAMI . ENGKAU BERIKANLAH PETUNJUK KEPADA KAMI SERTA GURU2 KAMI . AMIN


TENG 4 READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: