Monday 20 February 2012

TERIMA KASIH CIKGU :)

ASALAMUALAIKUM ..

HYE AWAK .. HEHE .. aku bersyukur sangat hari ini , sebab cikgu yang mengajar subjek addmath da okie .. alhamdulillah .. jujur aku cakap , aku tak suka kalau jadi macam yang lepas2 uh .. jiwang macam tak tenang je nak belajar .huh . sedih .tapi , bukan salah aku . jangan salah faham =,= .. aku harap budak2 kelas aku , (termasuk aku laa sekali) tak akan pernah kecewakan cikgu lagi . maybe ada hikmah disebalik perkara yang berlaku . rite ?
alhamdulillah juga , sekarang cikgu da okie . chapter LINEAR LAW yang tak berapa nak faham pun bole jadi faham .huhu .sebabnye cikgu hari ini explainkan satu per satu . huhu .. SAYANG CIKGU . macam nie laa yang aku nak .

btw , minggu nie or minggu depan maybe da start kelas tambahan . hoho .. balik lambat la aku . hehe . act, sometime uh aku memang balik lambat pun , sebab aku lepak kat bilik KAUNSELING . bilik kaunseling uh da macam kelas no2 aku tau . hehe . lagipon aku kan PEMBIMBING RAKAN SEBAYA . huhu .

lagi satu , maybe juga next week aku UJIAN BULANAN 1 . OMK ( oo mak kau ) !! hehe . habis laa aku , buku pon tak baca lagi . mesti masuk chapter2 form 4 . mati laa aku .

apa-II pun . insyallah aku akan buat yang terbaik . doakan aku ye awak-II sekalian . hope aku TAK MALAS-II . haha . INGAT TAHUN INI NAK SPM . !!!


TENGS FOR READING BELLA PUNYE CERITA <3

No comments: