Tuesday 29 November 2011

TERAMAT LAAA BORING !!!!

asalamualaikum ..
boring la cuti skolah nie .. tak thu nak buat apa.. dok rumah je .. bosan2 .. ada tak aktiviti yg best time cuti nie ?? urmm..contoh keluar pergi bowling kew ? haa .. yang pling best pergi karok kew ?? kan best uh ..uh idea aku je.. hehe .. apalah aku nie .. ke situ pulak kan .. igt ! aku uh da la nak SPM next year ..tp still nak main2 kan .. ehh .. jgn igt aku tak buka buku pulak .. aku buka tp sikit je laa. hehe ..tak salah kan kita nak enjoy sekali sekala.. hehe .. cuti nie kerja aku , on9 jew memanjang .. haa .. nie belom kire ade blog lg.. ish2 ..apa laa nak jd .. anak sape laa nie kan ?? haa ..spe lg , ank ZAINAL and ZURAINI laa .. nak harap kan pergi bercuti ..eermm ..tak berani nak ckp .. sbb hari uh aku bru je pergi bercuti kat BUKIT MERAH .. tp tak mandi kat tempat yang best uh pon .. just tido je kat hotel and harapkan KOLAM yang ada kat hotel uh je..haha .. bg aku mmg best sgt sbb FAMILY belah ibu pon ada sekali .. siyez aku ckp, sblom nie aku tak pernah pon pergi bercuti nan family belah ibu aku.. nie bru first time ..mmg best la cer nye kan .. :) hee ~ alamak ..aku cer pasal bercuti pulak ..habis uh da tak thu nak cer apa lg .. haha ..:) bantai aje ..

wah2 ..best giler  kalo dapt maen bowling ..
haha.. lg pon untuk pengetahuan korang aku nie bukan la pandai main sgt ..
tup2 msok longkang je lbih..kihkih
takpe asalkan kita enjoy .. btol tak ??
karok2 ..haha .. nie pon best gak ..
tp pastikan kalo nak karok ,pergi nan family okie ..
kalo nak pergi nan kwn pon bole ..tp mintak izin ibu bpa dulu ..hee ~




haa...mesti nak usha gmbar pergi BUKIT MERAH juga kan ? jum tgok at bwah !!
hee ~




okie.. siyez ! gambar nie bg alu tak bpe nak elok ..haha ..bese la camera pon lopek ajee ,,
btw, pape jela ..ada aku kesah ??
gmbr nie diambil time aku and family nan blik MANJUNG ..
so sempat gak nak pose !
nie la KOLAM yg aku ckp uh ..
see ?? best kan ?? ...haha ..

nme tempat nie SURIA apartment kod .. tak pasti .. tp yg pasti SURIA  ..
haha :)


gambar nie jew yg ada ..sedih pulak :(

haha .. uh jela cer untok hari nie .. hrap korang hepy yup ..hee ~ bye2
teng for reading BELLA PUNYE CERITA<3

No comments: